The watchdog initially said Mail Online could publish the ruling anywhere on its homepage, but this changed after Prince Harry “suggested” to Ipso that it should consider making the publication place it as one of the top three articles on its homepage given the original article had appeared at the top.

Well someone is royally pissed.

image

(via keepingupwiththeroyals)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s